miércoles, 10 de diciembre de 2008

Desubicada...13:30 del mediodía


3 comentarios:

Lluís dijo...

Hola! Avui parlava amb una amiga, i m'ha comentat una cosa: Comoperdropormicasa. És un festival de gent que s'autopublica. A més, fan un taller d'autopublicació de llibres ilustrats. Ei, i no ilustrats d'aquells del Rusó, Kant i tots aquells, no, perquè, pensa-ho bé, noi... com vols que aquesta gent s'autopubliqui? Aquests són uns autors consagrats, i ja deuen tenir un editor llepant-el's-hi-lis el cul. Vaja, a lu que anava, que em fas perdre el fil. Quan deia ilustrats em referia a llibres amb alguna ilustració. Et deixo la pàgina web. La del festival aquest, clar, perquè jo ara mateix la dels ilustrats doncs no les tinc, i, perdona que t'ho digui, però no crec que tingui gaire sentit que te les posi.


http://festivaldelibrosilustrados.com/

Anónimo dijo...

No me he enterao de ná...pué repetir, pofavó?

Lluís dijo...

Res, que miris el link. Es sobre un festival i un taller d'autoedició.